Πολιτική Eπιστροφών και Πληρωμών

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Υπάρχουν τρεις τρόποι πληρωμής των παραγγελιών που δίνονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα

  • Αντικαταβολή

Η πληρωμή της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει με αντικαταβολή. Με την μέθοδο της αντικαταβολής, το αντίτιμο της αγοράς σας καταβάλλεται στην εταιρεία Courier όταν σας παραδίδει την παραγγελία σας. Η καταβολή του αντιτίμου γίνεται τοις μετρητοίς. Πληρωμή με κάρτα γίνεται μόνο εφόσον αυτό είναι αποδεκτό από την εταιρεία Courier και δεν εξαρτάται από τις Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης. Η υπηρεσία της αντικαταβολής ενδέχεται να χρεώνεται, ανάλογα με το ύψος της παραγγελίας σας.

  • Πληρωμή με Κάρτα

Η πληρωμή της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει με τη χρήση πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας. Αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία της παραγγελίας σας, μεταφέρεστε σε ασφαλή τραπεζικό ιστοχώρο (website) της Τράπεζας Πειραιώς όπου ολοκληρώνετε τη διαδικασία πληρωμής καταχωρώντας τα στοιχεία της κάρτας σας. Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας στον secure server του προαναφερόμενου χρηματοπιστωτικού ιδρύματος. Οι Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης δεν αποθηκεύουν και δεν έχουν πρόσβαση στα στοιχεία της πιστωτικής/χρεωστικής/προπληρωμένης κάρτας σας.

  • Τραπεζική κατάθεση

Η πληρωμή της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό του ΙΤΕ που αφορά τις Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης στην Τράπεζα Πειραιώς. Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, λαμβάνετε ένα email επιβεβαίωσης στο οποίο περιλαμβάνονται τα στοιχεία του λογαριασμού και οδηγίες για την ταχύτερη επεξεργασία της παραγγελίας σας. Οι διατραπεζικές συναλλαγές μπορεί να έχουν χρεώσεις οι οποίες εξαρτώνται από τα τραπεζικά Ιδρύματα και δεν αφορούν τις Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Οι πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούν να επιστρέψουν τα βιβλία που έχουν αγοράσει είτε επειδή μπορεί να αλλάξουν γνώμη για την αγορά είτε επειδή τα βιβλία είναι κακέκτυπα, έχουν υποστεί φθορές κατά την αποστολή, ή έχει αποσταλεί διαφορετικό βιβλίο από αυτό της παραγγελίας.

  • Επιστροφή λόγω αλλαγής γνώμης

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει ένα βιβλίο που έχει αγοράσει επειδή άλλαξε γνώμη για την αγορά, χωρίς να απαιτείται να δώσει κάποια εξήγηση για την επιστροφή, εντός 14 ημερών από την παραλαβή του. Η ημερομηνία παραλαβής καθορίζεται από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας του όπως αυτή καταχωρείται στο σύστημα της εταιρείας Courier.
Προκειμένου να γίνει η επιστροφή, ο πελάτης πρέπει εντός του προαναφερόμενου διαστήματος να ενημερώσει είτε τηλεφωνικά στο 2810391097 ή στο 2103849020 είτε μέσω email στο info@cup.gr και να ενημερώσει για την επιστροφή του βιβλίου.
Στη συνέχεια πρέπει να επιστρέψει το βιβλίο είτε παραδίδοντάς το στα βιβλιοπωλεία μας στην Αθήνα (Θουκυδίδου 4, 10556, Πλάκα) ή στο Ηράκλειο (Κτιριακό συγκρότημα ΙΤΕ, Νικ. Πλαστήρα 100, 70013, Βασιλικά Βουτών), είτε αποστέλλοντάς το με δικά του έξοδα στις παραπάνω διευθύνσεις.

Με την επιστροφή ο πελάτης έχει το δικαίωμα είτε να του επιστραφεί το ποσό της αξίας του βιβλίου μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό είτε να προχωρήσει σε αντικατάσταση του βιβλίου με άλλα βιβλία τουλάχιστον ίσης ή μεγαλύτερης αξίας καλύπτοντας τη διαφορά.

Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται σε τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο ο πελάτης είναι ο πρώτος δικαιούχος και εντός διαστήματος 30 ημερών από την ημέρα επιστροφής του βιβλίου στις Εκδόσεις.

  • Επιστροφή λόγω κακέκτυπου, φθοράς ή λάθους

Στην περίπτωση κατά την οποία το βιβλίο που θα παραλάβει ο πελάτης έχει υποστεί φθορά κατά τη μεταφορά, είναι κακέκτυπο ή έχει γίνει λανθασμένη αποστολή, οι Εκδόσεις αντικαθιστούν το ελλαττωματικό ή λάθος βιβλίο με νέο αντίτυπο χωρίς επιβάρυνση του πελάτη.
Στην περίπτωση βιβλίου φθαρμένου κατά τη μεταφορά ή λανθασμένου τίτλου, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει τις Εκδόσεις τηλεφωνικά ή μέσω email εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία αντικατάστασης του βιβλίου.
Στην περίπτωση κακέκτυπου αντιτύπου, δηλαδή βιβλίου με προβλήματα που έχουν προκύψει κατά την παραγωγή του (κενές σελίδες, εσφαλμένη αρίθμηση, κακή εκτύπωση κλπ.) και τα οποία γίνονται αντιληπτά κατά την ανάγνωση του βιβλίου, τότε δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός στον χρόνο ενημέρωσης των Εκδόσεων και του αιτήματος αντικατάστασης του βιβλίου.